reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Haláková

Veronika Haláková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dievča ktoré si chce splniť sen Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

hossovci zo zmenou

Veronika Haláková

hossovci zo zmenou

Dobrý deň ,tak som tu znova:Kedže včera o polnoci skončilo prestupové obdobie hráčov nhl ,tak dnes vám ponukam dvoch bratov Mariána a Marcela Hossovcov.

  • 27. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 977x
  • 14
Nový článok môj úvod do sveta hokeja

Veronika Haláková

Nový článok môj úvod do sveta hokeja

Dobrý podvečer volám sa Veronika a na mojom blogu oddnes nájdete moj pohľad na všetko čo sa vo svete hokeja stalo.Chcela by som reagovať na udalosť dnešného dňa ,konkrétne rozrazený krk Riša Zedníka.Ja si myslím a viacerí budete so mnou možno súhlasiť ,že to čo sa stalo nebolo úmyselné .

  • 11. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 348x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu